Cvičení

Tabata

Tabata je kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost a fitness ve velmi krátkém čase – 14 minut. Cvičení se skládá ze šesti až sedmi 20 sekundových cviků prováděných na 100 %,  proložených dobou odpočinku 10 sekund. Klíčem k efektivitě v Tabata cvičení se jeví krátké intervaly odpočinku mezi cvičením.

Kruhové funkční tréninky

Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek zapojuje komplexně celé tělo. Napomáhá zpevňovat, budovat svalovou hmotu a aktivuje účinné spalování tuků. Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.

Trampolínky

Trampolínky jsou aerobní cvičení, které probíhá na trampolínách, pod vedením trenéra na výraznou taneční hudbu. Díky měkkým dopadům, které jsou docíleny díky pérům a speciálnímu výpletu je toto cvičení šetrné ke kloubům, ba naopak posiluje kloubní úpony a svaly kolem páteře a to 3. a 4.vrstva hloubokých svalů zádových. Dále Jumping podporuje posilování svalů dna pánevního, zbavuje rychle nadváhy a dodá Vám sebevědomí a tu správnou náladu. Podstatou jsou jednoduché poskoky, balancování a zábava na motivující hudbu. Nejde o žádné choreografie (to ocení především muži).

BOSU Core

Cvičení pro všechny věkové skupiny s pomůckou BOSU. Je zaměřeno na posílení centra těla (hluboký stabilizační systém – pánevní dno, bránice, meziobratlové páteřní svaly, vnitřní břišní svaly). Je to pomalá forma cvičení. Vytvarujete si svou postavu, která bude na pohled štíhlejší a pevnější. Pohyby a pozice jsou jednoduché, vše se učí postupně, nejedná se o žádné složité choreografie.

 

BOSU Cardio

Je dynamická lekce , při které nejen spalujete kalorie , ale také posílíte celé tělo .Má také pozitivní vliv na kardiovaskulární systém ( tedy i na Vaši kondici ). První část lekce je aerobní- jednoduché krokové vazby určené pro zahřátí a udržení v aerobní zóně. Druhá část je zaměřená na posilování celého těla a stabilizaci hlubokého stabilizačního systému. Závěr lekce je věnován protažení a správnému držení těla. Obuv je zde kvůli správnému držení těla a klenby nožní nutná.

 

PILATES

Pilates je metoda fyzického cvičení kterou vynalezl na počátku 20. století J. H. Pilates a která si získala oblibu po celém světě. Cvičení Pilates pomáhá zlepšovat pružnost a koordinaci těla, sílu a vytrvalost svalů a také napomáhá správnému dýchání. Pilates může cvičit kdokoliv – od úplných začátečníků, pro které jsou určeny jednoduché a nenáročné cviky Pilates. Cvičení vychází z posílení středu těla. Jedná se o pomalejší formu cvičení.

 

Multitrainer – závěsný systém

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost. Při každém cvičení zapojujete své jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla Mezi hlavní partie CORE patří bránice, břišní svaly, svaly pánevního dna a zádové svaly. Jádro umožňuje tělu stabilitu a flexibilitu.

trx

 

Fitbox

FitBox je speciálně vytvořený dynamický cvičební program, při kterém se využívá prvků boxu a kickboxu na speciálně upravených totemech. Během lekce se střídají dynamické údery a kopy, při kterých dochází k velkému energetickému výdeji a efektivnímu posilování končetin a trupu. K velkým výkonům vás bude motivovat zábavná hudba a energický instruktor.

Lekce je vhodná pro všechny bez omezení věku, pohlaví či hmotnosti. Sílu úderů do totemu si každý reguluje sám dle svých možností a kondice. FitBox je ideální pro lidi, kteří chtějí zvýšit svoji kondici, zhubnout a odreagovat se.

 

FLOWIN®

Cvičení Flowin snadno, rychle a bezpečně rýsuje tělo. Systém cvičení Flowin, pochází ze Švédska, nabízí trénování s vlastní váhou klouzáním po podložce. I když se může tento koncept zdát na první pohled složitý, ve skutečnosti jde o přirozený a zábavný cvičební systém. Při cvičení se zapojují všechny svaly a zlepšuje se tak fyzická kondice.